środa, 7 października 2015

Recenzja karmy : Josera Miniwell Adult Mini


Josera Miniwell Adult Mini

Jak wiecie niektóre yorki są BARDZO, ale to BARDZO wybredne w jedzeniu suchych karm. Tak jest, w sumie było z moim. Mieliśmy Royal Canin, Pro Pac, Nature's  Protection, Eukanuba, Acana, Brit Premium, Brit Care i żadna mu nie spasowała. Kiedyś weszłam do jednego zoologa i sprzedawczyni poleciła mi Josere. Wzięłam 10 dag na spróbowanie. Przyszłam do domu, dałam psu a on ZJADŁ. Od razu poszłam po pół kilo. No i tak jak na razie Josera jest jego ulubioną karmą od 2 miesięcy.. Teraz przejdźmy do rzeczy 
Skład : sproszkowane mięso drobiowe, ryż, kukurydza pełnoziarnista, mąka kukurydziana, tłuszcz drobiowy, włókno buraczane, minerały, drożdże, cykoria w proszku.
Skład jest całkiem, całkiem :)

Wielkość granulek : Miłe zaskoczenie bo granulki nie są małe, ani znowu jakieś wielkie. Spokojnie zmieszczą się nawet w pyszczku chihuahuay.


Zalety :
+ Wielkość granulek
+ Zapach nie jest jakiś intensywny
+ Cena ( U mnie kosztuje 10 zł/ kg )
+ Idealna dla psich niejadków ( Chociaż różnie to bywa, ale znam kilka przypadków że największe niejadki się jej chwyciły )

Wady :
- Nie ma napisanej wartości mięsa w %

No cóż - to by było na tyle. To moja pierwsza recenzja więc za wszystkie niedogodności wybaczcie mi :)








1 komentarz: