niedziela, 12 kwietnia 2015

Fryzjerowo, spacerkowo, urodzinowo :)

Witajcie ludziska :)
Dzisiaj robię post urodzinowy o Draco ( powinnam jutro zrobić, ale dziś mam wolne itp ). Tak więc jutro Draco kończy 4 lata !  Tak to już tyyleee czasu minęło, przecież nie dawno był takim małym szkrabem. Przez taki czas tyle się zmieniło - jestem bardziej aktywna, bardziej otwarta na nowe znajomości człowieczo-psie, zaczęłam co raz bardziej interesować się psim światem. Czy żałuje ? Oczywiście że nie !. Świat kynologii itp nigdy mi się nie znudzi. Teraz wiem że to jest TO :D. Ogółem dużo mu zawdzięczam i nie wyobrażam sobie życia bez niego <3. W ramach prezentu to jakieś dwa tygodnie temu dostał obrożę Foresto firmy Bayer, w piątek dostał piłkę gniotke, wczoraj był u fryzjera i dostał drugą piłkę gniotke, a dziś dostał ciastko, kość i dłuuugi spacer po Parku Śląskim :). W parku pies zachowywał się na prawdę świetnie. Większość większych psów olewał, do małych psów był spokojnie, mile nastawiony. Oczywiście nie zabrakło też powtórzenia komend oraz sztuczek - tutaj też pies dawał z siebie wszystko :) Pies mi się starzeje a dopiero teraz mózgu zaczyna używać :D

A teraz jak zwykle zdjęcia :D



W wieku 2 miesięcy






Przed fryzjerem :) 


Po fryzjerze :)





Teraz zdjęcia z parku :D




















Prezenciki :P
 Do następnego :)




2 komentarze:

  1. Super przemiana. :D
    Mała Dracula!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki był kochany jako szczenior!
    Po fryzjerze wielka zmiana. 100 latek! Też mieliśmy kupić Foresto, ale na razie mi szkoda kasy i ma Pchełkę :D
    Pozdrawiamy, G&M

    OdpowiedzUsuń