środa, 27 maja 2015

Spacerkowo po parku !

24 maja w niedzielę wybrałam się razem z Draco, Wiktorią, Sigmą oraz moim kolegą do Parku Śląskiego :)
Psy się świetnie zachowywały - żadnego szczeku, ataku ani niczego względem siebie. Oba pracowały dobrze :)  Sigma jak zwykle prosiła o głaski za każdym razem gdy ją zawołałam. No i co raz bardziej Sigieł mi się podoba wygolony :D  - tak ja taka zuuaa że pożyczyłam Wiki maszynkę xD . Pogoda również dopisała, także wypad uważam za udany :). Liczę na więcej wypadów z Wiką oraz Sigmą :D
Kilka zdjęć ze spacerku :)

Taaki potwór do mnie idzie ! <3


Te spojrzenie ♥


Uśmieszek Sigiełka :3

I jak tu jej nie kochać ? ;*  <3


Foto by ciotka Wiktoria - ahh te yorkowe skupienie ;D

Wika - tak bardzo profeszyn seszyn xD.

I na koniec takie grzeczne pieseczki ;) 

I pewnie niektórzy się zastanawiają dlaczego Draco jest na smyczy ? Odpowiedź prosta - Draco nie zbyt toleruje inne psy, mógłby uciec do nich i wtedy mogłaby być wojna a tego byśmy nie chcieli. I bądźcie spokojni - puszczam go ale na zamkniętych terenach :)







2 komentarze:

  1. Super, widzę, że humorki psiakom i Tobie dopisywały, a Draculek robi ogromne postępy behawioralne.
    Brawo! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do LBA, nie wiem czy się w to bawisz, ale informuję :) http://kudlateblackandwhite.blogspot.com/2015/06/lba-pora-na-nas_10.html

    OdpowiedzUsuń