poniedziałek, 4 maja 2015

Majówka.

Jak to w tytule posta opiszę Wam jak spędziłam majówkę - temat jak temat ale jak każdy się chwali to ja też :D
Większość majówki spędziłam z Draculą. Były to głównie osiedlowe spacery ponieważ Draco był po chorobie więc za bardzo męczyć go nie chciałam - przeciwnie sił nabieraliśmy do dłuższych wędrówek. Odwiedziliśmy sobie jedno osiedle na którym byliśmy pierwszy raz. Fajna, spokojna okolica. Nie obyło się oczywiście bez zdjęć oraz powtarzania komend i sztuczek - jestem dumna z psa bo dawał z siebie wszystko. Do tego nauczyłam go zająca oraz świadomości zadu - owszem będziemy dalej to doskonalić bo czymś trzeba się będzie pochwalić na Zwierzynalii 2015 ;) . W niedzielę jednak spędziłam dzień bez Draco - byłam w zoo w Parku Śląskim. Pogoda dopisała, porobiłam parę zdjęć ale wstawię tylko te co najlepiej mi wyszły :)

Oficjalnie majówkę mogliśmy zacząć :D

Teraz będzie kilka zdjęć jak to czas spędziłam z Draco 




Tylee terenu do biegania <3


A tu nagle zauważyłam taki znak - ehh psiarze wiedzą jakie to uczucie..

Jak wróciliśmy do domu to sobie opanowaliśmy świadomość zadu. 
Świadomość zadu : level hard :D




Oficjalnie z Draco mogliśmy zakończyć majówkę xD

Zdjęcie z zoo














I oficjalnie mogę zakończyć majówkę powrotem na początek parku Elką :D












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz