sobota, 4 lipca 2015

Recenzja karmy Saba.

8 czerwca w konkursie Saba zgadłam rasę i wygrałam próbki karm dla psa. Obawiałam się jakie mogę dostać - czy małe, duże itp.
Minęło paręnaście dni aż paczka przyszła. Dostałam dwie próbki : Indyk z ryżem, oraz kaczka z groszkiem i marchewką. Wszystko pięknie ale granulki za duże. Straciłam nadzieje że Draco jakąkolwiek karmę zje bo wiem że zazwyczaj dużych granulek nie je. Ale odważyłam się - na pierwszy ogień poszła kaczka. Wziął do pyska jedną granulkę i wypluł - jakiś plus że chociaż CHCIAŁ JĄ WZIĄĆ ( bo zazwyczaj to tylko powącha karmę i sobie odchodzi ). Na drugi ogień indyk - zbyt duże granulki jak na małego psa. Daje na rękę, on bierze i co robi ? ZACZYNA JĄ JEŚĆ ! Ja w szoku. Daje kaczkę i TEŻ ZACZYNA JEŚĆ. Dałam mu parę granulek do zjedzenia z indyka i kaczki i ZJADŁ. Byłam i jestem tak szczęśliwa z niego - rzadko kiedy zdarza się by normalnie, nową karmę tak zajadał :)

 Saba - Naturalna Karma dla psów dorosłych : Indyk z ryżem


No to tak : Skład karma ma całkiem dobry. Granulki są duże - to fakt, ale spokojnie można je łamać w ręce więc nawet taki mały chihuahua poradził by sobie z pogryzieniem jej.
Ten smak mojemu psu bardzo spasował. Do tego ładne opakowanie próbki. Po otwarciu można trzymać ją w tej torebce bo jest na taki jakby klips, no nie wiem jak to powiedzieć.

Drugi smak to Kaczka z Groszkiem i Marchewką 


Tutaj karma ma nieco mniejsze granulki, choć zdarzają się mniejsze. Co mogę napisać - jedynie to że ten smak mniej się zasmakował mojemu psu. 

Możecie nie być zadowoleni z recenzji ale nie umiem ich pisać :P 




5 komentarzy:

  1. Gratulacje! :)
    Dracuś, wszyscy jesteśmy z Ciebie dumni, tak trzymaj! :D

    Pozdrawiamy,
    Gosia z Ruby

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznego!
    Gratulujemy wygranej ;)

    Pozdrawiamy,
    Wiktoria & Mira

    OdpowiedzUsuń
  3. O smak karmy musiał być zniewalający :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulujemy wygranej! :)
    P.S: Draco po "przemianie" jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Karma wygląda świetnie, a jeszcze lepiej brzmi to, że Draco - wybredniak, zjadł ją! Zmieniliśmy ostatnio karmę, ale teraz jednak "pragniemy" zmienić na Sabę :D

    OdpowiedzUsuń