wtorek, 31 stycznia 2017

Recenzja karmy - Nature's Protection !

Hej Wam :)
Dziś przychodzę do Was z recenzją suchej karmy za którą Draco dałby się zabić - Nature's Protection. Od szczeniaka szukałam mu dobrej karmy. Na początku mieliśmy Royal Canin ale jak się dowiedziałam że to badziew od razu postanowiłam szukać innej. Ale jak wiadomo - RC ma dużo polepszaczy smakowych, zapachowych to potem ciężko było psa przestawić na inne suche. Testowaliśmy różne karmy m.in Acane, Purine Pro Plan, Pro Pac, Brit Premium, Brit Care, Josere itp aż w końcu znalazłam Nature's - litewska karma, drobne granulki ale pytanie - czy pies ją zaakceptuje ?
I to był strzał w dziesiątkę ! Psu BARDZO ZASMAKOWAŁA. Aż byłam w szoku.
Teraz zdjęcia







Plusy :
+ Karma drobniutka, pasuje nawet do bezzębnych psów.
+ Przyjemny zapach
+ Nie jest tłusta ( nie klei się do rąk itp )
+ Opakowanie zawiera zamknięcie strunowe przez co spokojnie można trzymać w nim karmę albo jakieś przysmaki.
+ Przód przyciąga uwagę, wszystko czytelne.

Minusy :
- Nie piszę ile procentowo jest mączki z kurczaka


Ocena ?
9/10 - jestem bardzo zadowolona z tej karmy. Draco ją je już od dobrego roku. Sierść ma miękką, gęstą. Kupy twarde. Żadnej alergii ani nic. Polecamy :D

Pozdrawiamy :
J&D




1 komentarz:

  1. Fajna jest ta karma, dobrze, że Draculi posmakowała - ale jest taka drobniutka, że Neli bym nie kupiła bo by ją połykała zamiast gryzła xD

    OdpowiedzUsuń