czwartek, 3 grudnia 2015

Powracamy do żywych !

Witajcie moi kochani po dłuuuugiej przerwie :D !
Z góry napisze że przepraszam Was za moją nieobecność ( totalne lenistwo mnie dopadło by cokolwiek napisać )...
Czy coś się zmieniło w przeciągu miesiąca ?
TAK
Zima rozpoczęta więc KONIEC z jakimikolwiek dłuższymi spacerami, wypadami na wystawy itp ( muszę to przeboleć ale robię to tylko dla niego - nie chcę by znowu miał problemy z korzonkami ).
Co raz poważniej myślę o drugim psie i raczej będzie to do spełnienia. A poza tym może na wiosnę zagości u mnie nowe zwierze - ptasznik. To nie jest zachcianka na chwilę. Zdaje sobie sprawę jaka to odpowiedzialność brać takie zwierze pod swój dach. Oczywiście cały czas się zastanawiam czy na pewno go chcę ale jestem na dobrej drodze do tego ;). Noo w sumie pożyjemy, zobaczymy :D
Co jeszcze - wybieg nam robią dla psów wraz z przeszkodami <3  Taaak dłuugo na niego czekaliśmy i jak skończą jeszcze w tym tygodniu to na pewno będzie relacja z niego i focisze :)
Co do Draco - jestem nim zachwycona. Pies coraz lepiej się zachowuje na spacerach, coraz rzadziej mu się zdarza "atakować" inne psy, coraz lepiej się słucha, pozuje do zdjęć - rewelacja, ale to dalej nie mój idealny ideał :).  Tak jak wiecie mikołaj i święta się zbliżają więc trzeba by było coś kupić psu. Na mikołajo-święta mamy dostać AŻ 4 paczki ( jedna z konkursu, druga zamówiona na zwierzakowo, a dwie od koleżanki. Jedna nam przyszła lecz od kogo to nie wiemy. Zobaczymy jutro :)   ) 

Ostatnio z nudów mi się nudziło więc pomyślałam aby zrobić coś fajnego. Wpadłam na pomysł by upiec ciastka. Szukałam na necie i znalazłam fajny przepis. Wzięłam go ze stronki durszlak.  Ciastka są przeznaczone dla psów jak i do ludzi :)

Składniki :

 - 1 duża marchewka starta na małych oczkach tarki
250g mąki pszennej
-  0,5 szklanki otrębów pszennych
-  1,5 łyżki miodu
-  1 jajko 
-  60 ml maślanki 
-  0.5 łyżeczki soli 
-  0.5 łyżki cukru 
-  50 g miękkiego masła 


Wykonanie :


Wszystkie składniki wymieszać i zagnieść miękkie, elastycznie ciasto. Rozwałkować, nakłuć widelcem i wycinać foremką ciastka. Układać na blaszce wyłożonej papierem do pieczenie i piec 15 minut w 180' .



A teraz nasze zdjęcia :D






Czy smakowały ?  Co za pytanie - no jasne że tak :D  A komu najbardziej - wiadomo że psu :)

Pozdrawiamy :*

3 komentarze: