czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie roku 2015 !

Jak wszyscy to wszyscy - dziś ostatni dzień roku 2015.
Ahhhh jak to zleciało :D
Czy coś się zmieniło ? TAK
Moja wiedza o psach zrobiła się dużo większa no i nadal będę się "kształcić" w tym kierunku. Razem z Draco zaczęliśmy się lepiej rozumieć oraz dogadywać ( taak, w końcu po 4 latach i paru miesiącach ). Poznałam wielu fajnych psiarzy m.in Martynę i Morisa, Asię i Pongo. Staraliśmy się z Draco jeździć na różne psie i nie psie wydarzenia o których mogliście poczytać. Zamówiliśmy w tym roku nasze, pierwsze szele norweskie :D . Pojechaliśmy na pierwsze nasze seminarium ( a dokładniej warsztaty sztuczkowe ) do MADzone. Draco został poddany kastracji chemicznej. Przezwyciężyłam swój lęk i wzięłam ptasznika na ręce ;D  :D . Częściej się spotykaliśmy z Wiktorią oraz Sigmą i Sarą - w sumie to dzięki im zaczęłam bardziej ufać Draco i spuszczać go ze smyczy.

No co ja się tam będę rozpisywać - leniem jestem i tyle :D
Czas na parę zdjęć z tego roku  ( mogą być pomieszane jak co )

Draco i Shaggy


Draco i Sigma

Draco i Papi



















No a z racji tego że dzisiaj jest Sylwester to chcemy Wam życzyć pijanego ale i bezpiecznego Nowego Roku 2016 ! 
Do zobaczenia :*




























7 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkich postępów i życzę, aby ten rok był lepszy! :)
    Obserwuję i będę zaglądać częściej :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! :) Miło że się w nim znaleźliśmy! My podsumowana nie robiliśmy...może w przyszłym roku. Pozdrawiamy W&P&S

    OdpowiedzUsuń