niedziela, 28 lutego 2016

Witaj w rodzinie Rico !

Hejka wszystkim :)
Wybaczcie za moją nieobecność ale sporo się u nas działo. Oficjalnie mogę się pochwalić że Rico powiększył "moją" rodzinę. Adoptowała go moja ciocia z wujkiem - 19 lutego. Można by powiedzieć że dzięki mnie ma dom więc czuję się zobowiązana wobec niego - no mogę powiedzieć że jest moim drugim psem. Na razie nic więcej nie mogę napisać - Rico poznaje świat. Mam nadzieje że niedługo Draco i Rico poznają się po raz pierwszy. Jak to będzie - zobaczymy.
Na razie macie kilka świeżych fotek Rico - byłam go odwiedzić :).




4 komentarze:

  1. Super, trzymam kciuki żeby psiaki się polubiły :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby Draco przyjaźnie powitał nowego kolegę, trzymam kciuki za nich, żeby się dogadali! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że adoptowaliście psiaka który potrzebował nowego domu.

    Piękny pies <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ekstra, Rico wymiata! Może kiedyś go poznam osobiście? :D

    OdpowiedzUsuń